У цьому модулі ми з'ясували, що:
оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту
та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок;
корисно дотримуватися таких дій при створенні або адаптації
форми оцінювання: обмежити кількість критеріїв до необхідних; переконатися, що
визначені критерії відповідають сформульованим навчальним цілям; переконатися,
що визначені критерії відповідають сформульованим навчальним цілям; продумувати
порядок критеріїв.
Поділилися прикладами учнівських робіт.
Обговорили ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання.
Проаналізували те, як учні самі проводять оцінювання.
Доопрацювали плани оцінювання.
Створили форми для підсумкового оцінювання.
Переглянули та оцінили приклади учнівських робіт.
Комментариев нет:
Отправить комментарий